PT Cruiser Finland

Foorumi

Post Reply
Forum Home > Yleinen > Chrome Smoothies

Nokke
Site Owner

PTgirl

Member

Lähetetty: Tii Hel 21, 2006 10:57 am Viestin aihe: Chrome Smoothies

Onko kukaan onnistunut hankkimaan Cruiseriinsa Chrome Smoothies- vanteita (15")? Ja jos niin mistä ja mihin hintaan?

Takaisin alkuun

Putte

Senior Member

Lähetetty: Tor Elo 24, 2006 1:54 pm Viestin aihe:

Et tarvi vanteita kun hommat nämä, itse aion kyllä jossain vaiheessa tilata: 

http://www.hubcapmike.com/smoothie_hubcaps.html

Takaisin alkuun

Kimmo

Pt Cruiser

Lähetetty: Tor Elo 24, 2006 3:06 pm Viestin aihe:

Ai hitto kun ovatkin hyvännäköiset. Itse olen myös miettinyt tuollaisten hankkimista. Mitenkäs tuo systeemi oikein toimii, kun ei ole kokemusta?

Vaatii kyllä ehdottomasti valkosivurenkaat, kun katselee tuolla noita esimerkkikuvia PT Cruisereista.

Takaisin alkuun

PTpelle

PT Addict

Lähetetty: Tor Elo 24, 2006 5:33 pm Viestin aihe:

Kimmo kirjoitti:

Ai hitto kun ovatkin hyvännäköiset. Itse olen myös miettinyt tuollaisten hankkimista. Mitenkäs tuo systeemi oikein toimii, kun ei ole kokemusta?

No nehän on pölykapselit. Tavalliset peltivanteet vaan alle ja kapselit päälle.

Takaisin alkuun

mesim

Moderator

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 6:29 am Viestin aihe:

hienoja on! mutta pöllykapselit on aina pöllykapselit. Makuasijoista voi hyvin kiistellä kun kukaan ei o oikias, mut kyllä komiat alut o pareet ja sit vaikka jos ois vielä nuo whitesidewheelsit ni minkähän näköönen kombinaatio siitä syntyis....

ihmettelöö mesim

Takaisin alkuun

Putte

Senior Member

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 6:42 am Viestin aihe:

Joka tapauksessa hubcap-mike ei toimita tavaraa Suomeen jotta se siitä ilman herneitä. Tässä hienohelmoille oikeat ! http://www.revelenterprises.com/pt_cruiser_wheels_tires_subcategory.htm

Takaisin alkuun

Jouko

Moderator

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 8:16 am Viestin aihe:

Ja ite tehas mikä vissiin tekkee nuita Smootti vanteita on http://www.wheelvintiques.com/. Oishan se aika Hot Rod kun mattamustalla PT:llä ajelis korkeaprofiilisilla renkailla jotka on tulipunasilla peltismoothievanteilla!

Takaisin alkuun

PeeTee

Moderator

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 8:38 am Viestin aihe:

Tuolta taitaa saada tilattua Suomeenkin:

http://www.go-kat-go.com/holfliphubse.html

Takaisin alkuun

Kimmo

Pt Cruiser

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 9:09 am Viestin aihe:

No, vaikka ovatkin vaan pölykapselit, niin on ne mukavan nostalgisen näköiset.

Lainaus:

kyllä komiat alut o pareet ja sit vaikka jos ois vielä nuo whitesidewheelsit ni minkähän näköönen kombinaatio siitä syntyis...

Mitä olen itse kuvia katsellut, niin en ole onnistunutta aluvanne-valkosivurengas -yhdistelmää vielä nähnyt. Smoothiet puolestaan eivät näytä oikein miltään ilman valkosivuja. Tämä on tietysti vaan minun mielipide.

Takaisin alkuun

Kimmo

Pt Cruiser

Lähetetty: Per Elo 25, 2006 9:11 am Viestin aihe:

Lainaus:

Oishan se aika Hot Rod kun mattamustalla PT:llä ajelis korkeaprofiilisilla renkailla jotka on tulipunasilla peltismoothievanteilla!

Ois todellakin! Ehkäpä vielä joitain harkittuja nostalgiaosia ja hillityt liekit keulaan...

--

April 3, 2010 at 5:30 PM Flag Quote & Reply

Axu
Member

Palataanpa tähän aiheeseen. Kesäksi olisi tarkoitus pävittää vanteet ja renkaat. Onko kellään tietoa löytyykö Euroopasta nettikauppaa josta saisi tilattu Chrome Smoothie -pölärit? Jenkeistä kyllä löytyy, mutta kun lähetyskulut on yhtä isot kuin pöläreiden hinta+verot päälle,  niin on pikku kynnys lähteä sieltä tilailemaan. Oon yrittänyt googlettaa huonolla menestyksellä, luulisi että Euroopassa joku näitä myy?! Ps. tulee vanhat 17 tuumaiset alut suht uusilla kumeilla kohta myyntiin

April 12, 2013 at 9:05 AM Flag Quote & Reply

Opolo
Member

Pidäpä mölyä, kun tulevat myyntiin. Mulla on renkaanhankinta ohjelmassa kevään aikana.

April 12, 2013 at 5:26 PM Flag Quote & Reply

Axu
Member

Löysin Saksasta pölärit, ja olishan ne tosi hienot mutta.... Nehän ei tietenkään istu orkkis vanteisiin, keskiö tulee liikaa ulospäin. Eli nyt pitäisi toteuttaa plan b, mutta eipä näytä sekään helpolla onnistuvan :P Vanteet on maalattu punaisiksi ja nyt pitäisi löytää kromiset kehykset vanteille. Mutta eipä näytä niitäkään Suomesta löytyvän :/ Aikoinaan ollut myynnissä sekä Biltemassa että Motonetissä, mutta nykyään myynti lopetettu kummassakin. Saksasta noikin saisi, mutta mieluummin ostaisin ihan kotimaasta. On palautus helpompaa, jos tulisi taas ongelmia sovittamisessa. Luulisi noita nyt jossain olevan, mutta enpä ole vielä netistä löytänyt, joten vinkkejä otetaan vastaan. Ja jos joltain löytyy nurkista pyörimästä 15" peltivanteet jossa keskiö menee sisäänpäin niin että siihen saa sovitettua smoothiet, olen erittäin kiinnostunut ostamaan ne sopuhintaan. Ensi kesäksi haluan ne kyllä alle, sen verran hyvin sopii PT:n tyyliin :)

June 7, 2013 at 6:38 AM Flag Quote & Reply

2,2 crd
Member

Itsellä on tuollainen ratkaisu rinkuloissa. En tiedä miltä näyttäs valkosivuilla :)

--

June 9, 2013 at 2:13 PM Flag Quote & Reply

Axu
Member

Tosi hyvältä näyttää nyt, mutta täydellinen olisi valkosivuilla! :) Onko nuo Smoothie -vanteet vai pölärit?Piti itsekin hommata valkosivut, mutta on sen verran kovissa hinnoissa etten raaskinut. Vannetukussa on Nankangin valkosivuja suht edullisesti, mutta uusi erä tulee vasta kesäkuun puolessavälissä, enkä malttanut jäädä odottelemaan. Yksi vaihtoehto olisi  kumimaali jolla voisi itse tehdä valkosivut, mutta katsotaan nyt....  Ottaa kyllä pattiin kun ei nuo pölärit sopineet, mutta oikeastaan punaiset vanteet ei ole yhtään pahat PT: ssä,  ne tuo vähän hotrod-henkeä.  Ja jos niitä kromirinkuloita jossain näkyy niin vinkatkaa.

June 10, 2013 at 3:17 AM Flag Quote & Reply

2,2 crd
Member

on ihan kromatut pelti vanteet  "16".

--

June 10, 2013 at 9:12 AM Flag Quote & Reply

M Arkku
Member

Kunnon kapselit, rinkulat ja valkosivut löytyy tuolta!

mutta tosiaankin, orkkispeltivanteiden keskiö tulee liian ulos.

Itse laitoin Moon disk-kapselit, on mulla fulmoonitkin mutta pitäisi löytää siis toisenlaiset vanteet.

http://www.classicbildelar.com/kapslar/

Markku

June 11, 2013 at 4:56 AM Flag Quote & Reply

gtturbo
Member

löyty tämmöinen ilm. http://www.blocket.se/goteborg/AWC_Smoothie_Chrome_46461799.htm?ca=11&w=3

June 20, 2013 at 1:30 PM Flag Quote & Reply

Boogiecruiser
Member

Tommoiset tuli laitatettua crd:n alle tänään. Valkosivuissa vielä suojavahat. Siis 16x6,5 Wheel Vintiques, maalaamattomana hankitut(ohut pohjamaali), hiekkapuhallus Laukaassa, pulverimaalaus & kirkaslakka Muuramessa. Vaihtotyö Jyväs-Renkaassa. Renkaat edelleen 215R16 Diamond Back Classics. Entiset valkosivut+Cragarin Chrome Smoothiet saa jäädä varapyöriksi (vanteissa saman kokoiset keskikapselit).

--

CRD Limited -05

August 7, 2013 at 1:40 PM Flag Quote & Reply

Axu
Member

Hienot on! Ehkä ens kesänä meikäläisen projekti etenee....

August 8, 2013 at 2:12 PM Flag Quote & Reply

Axu
Member

No niin, en sitten niitä full moon kapseleita saanut uppoamaan tarpeeksi syvälle vanteeseen, vaikka hommasin vielä toiset vanteetkin kokeilun vuoksi:P Tilasin sitten Saksasta kromikehykset, lakkasin viime kesänä maalatut vanteet muutamalla kerroksella ja keskiöksi Motonetistä hommatut vetokoukun suojat. Mun mielestä tuosta tuli aika hyvä ja persoonallinen, vaikka itse sanonkin. Kyllähän tuo tosin huutaa valkosivuja ja madallusta, mutta kaikki aikanaan;)

May 6, 2014 at 12:22 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.