PT Cruiser Finland

Foorumi

Post Reply
Forum Home > Vikalista > Ikkunannostimien merkkivalot

Nokke
Site Owner

Jari

Member

Lähetetty: Tii Huh 19, 2005 8:56 am Viestin aihe: Ikkunannostimien merkkivalot

Onko kellään ollut ongelmia kojelaudassa olevien ikkunannostimien ledivalojen kanssa? Nyt jo kolme näistä ko. merkkivaloista on sanonut sopimuksensa irti! En ihan jaksa uskoa, että nämä lamput olisivat vielä palaneet, mutta kaikkihan on mahdollista.

Takaisin alkuun

Turo

Pt Cruiser

Lähetetty: Tii Huh 19, 2005 10:23 am Viestin aihe:

Ai ne on ledejä? Mulla on yks pimeenä (-01, 64tkm) omasta autosta. Ei ledien kyllä kuuluis olla noin lyhytikäisiä

Takaisin alkuun

Petu

Senior Member

Lähetetty: Tii Huh 19, 2005 3:44 pm Viestin aihe:

Mulla paloi aluksi vain vain toinen etulasin nostimen valo, mut jossain välis alkoi toinenkin palamaan, mut nyt taas sama on pimeenä...Aijaa, pitäiskö palaa siis 4 valoa, kiva tietää

Takaisin alkuun

ptgt

Senior Member

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 7:19 am Viestin aihe:

Missä tuollaisten valojen pitäisi ylipäätään olla? Kojelaudassani en tunnista mitään ledejä, jotka ikkunoihin liittyvät..

Tai sitten ne ledit ovat aina olleet pimeänä??

Takaisin alkuun

ptturbo

King Of The Road

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 8:14 am Viestin aihe:

gt mallissa ei pala kuin etuikkunoiden valot takaikkunat on pimeät

Takaisin alkuun

Jouko

Moderator

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 9:08 am Viestin aihe:

www.ptdoityourself.net:ssa on lista vuosimallien välisistä eroista. 2000-2001 kaikkien neljän ikkunan napeissa on valot. Vuonna 2002 "jotkut omistajat ovat ilmoittaneet ettei valaistusta enää ole, "valolasit" näyttävät kuitenkin olevan paikoillaan". Mulla GT:ssä ne takaikkunoiden napit ei pala. Tuossa pari kysymys-vastausparia aiheeseen sieltä samasta paikasta.

1003. I have a 2001 LE PT with 73k miles. Two of the four indicator lights in the power window switch in the center dash console have been out for awhile. I finally took the switch housing out, but can't figure how to get to the bulbs? Thanks. - Robert, from Georgia.

As other PT owners have discovered, the LED bulbs are not serviceable. You must replace the entire switch assembly.

882. I have a 2003 GT Turbo PT and have a question about the power window controls. The controls for the front windows illuminate when the lights are on. The ones for the rear do not. Is this a problem, or is this normal? Thank you. - Matt, from Texas.

That was one of the reported model year changes on the 2003-2004 Cruisers. Unlike 2001-2002 model years, which actually provided illumination for the front and rear window switches, the 2003/04 rear switches are not functional.

Takaisin alkuun

Jussi

Pt Cruiser

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 10:41 am Viestin aihe: valot

Joka nostimen kytkimen nupissa oli valo,

nyt tosiaan on 2 pimeenä oikeaetu/vasentaka.

Luulen kyllä että kontaktivikaa on voinu tulla mun omissakin

BT-HF asennuksissa, jonka takia olen availlut kytkinpaneelia

4-6 kertaan....

Takaisin alkuun

Turo

Pt Cruiser

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 10:56 am Viestin aihe:

Jouko kirjoitti:

www.ptdoityourself.net:ssa on lista vuosimallien välisistä eroista. Tuossa pari kysymys-vastausparia aiheeseen sieltä samasta paikasta.

As other PT owners have discovered, the LED bulbs are not serviceable. You must replace the entire switch assembly.

Hyvältä näyttää... Varmaan on halpaa kanssa Täytyypä seuraavan kerran kysästä kun käy kaupassa. Tiedossa on varmaan hyvät naurut...

Takaisin alkuun

Mika

Site Admin

Lähetetty: Kes Huh 20, 2005 6:37 pm Viestin aihe:

CRD -03:ssa palaa ylärivillä AUTO ja alarivillä suorakaiteen muotoiset valot (led).

Takaisin alkuun

ptgt

Senior Member

Lähetetty: Tor Huh 21, 2005 7:31 pm Viestin aihe:

Valaiskaa nyt vielä kerran ihan täysin valotonta.

Ylänapeissa lukee Auto (toki muutenkin tietäisin että PT on auto) ja alanapeissa on sellaiset valoaukot, mutta ei lamppuja. Eli ei minkään valtakunnan valaistusta missään neljästä nappulasta. Pitäisikö olla?? Luulen keskustelusta ymmärtäväni, että gt:ssä ei takaikkunoiden napeissa ehkä pidä ollakaan, mutta pitäisikö niiden etuikkunoiden "auto"-nappien tuoda valoa pimeään?

--

February 20, 2010 at 1:24 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.